Lokalvård och kontorsstädning

Ökad trivsel på jobbet för anställda från 325kr/h exklusive moms.

Alltid med ansvarsförsäkring, riktiga löner och arbetsledning på svenska.

 

Behöver ditt företag hjälp med regelbunden städning?

Its Personal utför återkommande kontorsstädning och lokalvård för en mer trivsamt arbetsplats inom hela Stockholmsområdet. Varje kontor/lokal är unik och vi har kunder mellan 10 till 1000 anställda som väljer oss för kostnadseffektiv städning utifrån sina behov.

Vi erbjuder ett antal tjänster inom kontorsstäd och lokalvård: underhållsstädning, golvvård, storstädningen, entremattor, fönsterputs och desinficering.

✓ Speciellt anpassad för er

Vi utgår från era behov, verksamhet, ytor och antal anställda när vi rekommenderar ett schema till er. Vår mission är att skapa ett trivsamt, välmående och effektivitet arbetsplats speciellt anpassad för er.

✓ Arbetsledning på svenska

Vår kundtjänst och arbetsledning pratar svenska men inom Its Personal pratar vi flera olika språk. Trots språkbarriärerna kan vi med hjälp av standardiserade processer inom kvalitets- och arbetsledning fastställa en god och säker arbetsmiljö där alla känner sig trygga och uppskattade.

✓ Kvalitetsgaranti

Vår kvalitetsgaranti är enkel, som kund vill vi att du alltid blir nöjd. Om du som vår uppdragsgivare inte skulle vara tillfredsställd ställer vi snabbt allt till rätta för att du ska känna dig helt nöjd med resultatet.

✓ Ansvarsförsäkring

Vår ansvarsförsäkring täcker alla eventuella skador om olyckan skulle vara framme. Alla våra anställda är såklart också fullt försäkrade på arbetsplatsen, samt under resan till och från jobbet. Därför kan du som kund känna dig 100% trygg när vi åtar oss städuppdraget.

✓ Miljöriktigt kontorsstäd

Vi bryr oss om vår närmaste granne och vill inte att vår verksamhet ska belasta miljön, därför använder vi enbart miljömärkta rengöringsmedel och sköter vår logistik med minimal klimatpåverkan.

 

Förmånlig kontorsstädning för både företaget och anställda

  • Prisexempel 1

    Kontorsstädning

    400 kvadratmeter

    • 3 toaletter och 45 arbetsplatser

    • 3 gånger per vecka (grundnivå, passar de flesta)

    • 4 tim “prova på städ” för anställda

  • Prisexempel 2

    ⌂ Kontorsstädning

    400 kvadratmeter

    • 3 toaletter och 45 arbetsplatser

    • 5 gånger per vecka (utökad, för de som kräver lite extra)

    • 12 tim “prova på städ” för anställda

  • Större lokal?

    Det går naturligtvis bra att kontakta oss angående städning av större lokaler och kontor.

    Vi skräddarsyr ett paketerbjudande till er med förmånliga priser på hemstädning som löneförmån till era anställda.

Städrutiner som ingår

    • Dammsugning och avtorkning av golv och golvlister.

    • Putsning av speglar, avtorkning av synlig smuts på kontakter, dörrar och karmar.

    • Dammtorkning av lampor och lampfötter.

    • Dammtorkning av fönsterbrädor.

    • Avtorkning av synliga fläckar på dörrar.

    • Avtorkning av möbler med fria ytor exempelvis bokhyllor, hyllor, öppna hyllplan, skrivbord och byråer (maxhöjd 1,8 m).

    • Rengöring av whiteboards efter i överenskommelsen.

    • Damsugning och rengöring av kablar och elektriska apparater under skrivbord.

    • Dammsugning av klädda/stoppade möbler.

    • Dammsugning av golv och mattor.

    • Tömning av papperskorgar.

    • Avfläckning av speglar, max 1×1 meter.

    • Rengöring av diskbänk, arbetsbänk och spis samt vid behov ovanför dessa.

    • Avtorkning av kran och kakel ovanför diskbänk.

    • Avtorkning av synlig smuts på köksluckor och runt handtag på köksskåp.

    • Avtorkning av evt hyllor.

    • Tömning av sopbehållare.

    • Rengöring av ut- och insidan i skåp där sopbehållare finns.

    • Avtorkning av utsidan på vitvaror och fläkt.

    • Rengöring av mikrovågsugn (ut- och invändigt).

    • Dammsugning av evt mattor.

    • Rengöring av badkar, handfat och toalett.

    • Avtorkning på utsidan av vitvaror.

    • Avtorkning av evt hyllor.

    • Rengöring av duschkabinväggar / duschväggar.

    • Avtorkning av fläckar och runt handtag på badrumsskåp.

    • Tömning av papperskorgar.

    • Rengöring av kranar och rör som man kommer åt.

Städmaterial

Its Personal arbetar med professionell Svanenmärkt och ergonomisk utrustning framtagna för vår städmetod. Vi tar med oss mopp, trasor och miljömärkta städmedel. Vi ber er att tillhandahålla:

  • Dammvippa och golvmopp.

  • Dammsugare – inklusive dammsugarpåsar.

  • 2 st plasthinkar

  • Städvagn

Skulle ni önska att vi köper in ovan listat material kan vi självklart hjälpa er med det.

Tillval

Utöver kontorsstädning erbjuder vi ytterligare städtjänster för att bidra till en mer produktiv och trivsam arbetsplats. Både för de som jobbar, men även de som upphandlar avtalet.

  • Storstädning för företag

  • Städ till anställda som löneförmån

  • Rengöring och påfyllning av kaffemaskin och förbrukningsmaterial

  • Fruktkorgar

  • Förse med entrémattor

  • Desinfektion av trafikerade ytor i lokalen

  • Blommor

  • Borttransportering av emballage

  • Utbildad personal

    Vår personal är alla utbildade inom städ, har riktiga anställningar med försäkring och rättvisa arbetsvillkor.

  • Alltid fastpris

    Med fast pris vet du i förväg vad er städning kommer att kosta per månad. Inga andra dolda avgifter tillkommer.

  • Diskretion och säkerhet

    Vi garanterar våra uppdragsgivares trygghet med oss – både i hemmet och i kontorslokaler där sekretess är en del i kulturen.

  • Ansvarsförsäkring

    Som kund är du alltid försäkrad av vår ansvarsförsäkring för eventuella skador på din egendom som vår personal orsakar.

  • Antibakteriell- och antiviral rengöring

    Minska smittospridningen under virustider genom vår anpassade städmetodik.

  • Miljövänliga rengöringsmedel

    Vi använder enbart svanenmärkta rengöringsmedel, ett minimum av kemikalier och egna kemikaliefria städmetoder.

  • Hör av dig

    Kontakta oss via vår hemsida, telefon, email eller sociala medier.

  • Vi återkopplar

    Vi återkopplar inom 24h för att förstå mer om ditt behov.

  • Få prisförslag

    Vi ger dig ett pris för hemstäd, kontorsstäd eller övrig lokalvård.

  • Städhjälpen kan börja!

    Grattis till valet av ett medveten och smidigt städföretag!

Vanliga frågor

  • Nej, vi städar på arbetsplatser, i lokaler, kliniska miljöer som kliniker och sjukhus, skolor, bostadsrättföreningar, trapphus och butiker också.

  • De flesta av våra kontorskunder har städning en gång i veckan men vi utgår från era behov, ytor och antal anställda när vi rekommenderar ett schema som är trivsam, bidrar till välmående och effektivitet speciellt anpassad för er.

  • Vi är flexibla att anpassa oss att städa ert kontor under den tid som passar bäst er verksamhet.

    Normalt utför vi vår uppdrag dagtid och därigenom kan bygga en relation med er som kund och där ni enkelt kan kommunicera direkt med vår personal då alla pratar svenska eller engelska.

  • Det är enkelt att få en prisuppgift om vad vår kontorsstädning kostar. Kontakta oss på denna sida med uppgifter om ytor, när du önskar få kontoret städat och skicka oss en förfrågan, så återkommer vi snart till dig med en offert.

  • Vår kvalitetsgaranti är enkel, som kund vill vi att du alltid blir nöjd.

    Om du som uppdragsgivare inte skulle vara tillfredsställd ställer vi snabbt allt till rätta för att du ska känna dig helt nöjd med resultatet. Din klagomål ska ha kommit in till oss inom 24h efter städtillfället.

  • Its Personal är ansvarsförsäkrade hos Länsförsäkringar. Om det skulle visa sig att skadan uppkommit genom att vi har varit oaktsamma står vi självklart för kostnaden.

  • Vi fortsätter att städa och har vidtagit extra åtgärder för att du ska känna dig trygg med oss som leverantör. Läs mer om våra extra åtgärder.

  • Vi ser ingen skillnad förutom att verksamheten är annorlunda vilket kräver andra typer av städrutiner.

    Its Personal erbjuder fullständiga städtjänster för alla sorters verksamhetslokaler, såsom skolor, lager, butiker, kontor, vårdinrättningar och affärer mm. Vi utför professionell städning för samtliga lokaler på ditt företag – allt för att skapa en sådan fräsch och gynnsam arbetsmiljö som möjligt för dig och dina anställda.